ponnyhiss

Alla inlägg under mars 2011

Av Erica & Anna - 24 mars 2011 10:47

Hej idau ska jag till stallert sitter rerdan i skolan. Ska ha svenska nu Öhööhöh tråkigt kväll är det dressyr träning elr teori minns inte hoppas träning. Silver är i topp form .Seeu  



Stallet!!    

Av Erica & Anna - 23 mars 2011 21:35

maränger man gjort idag mina blev inte bra men ni kan ju också försöka

Recept:

1dl soker

tre äggvitor

och ett tip mitt i alltihop INTE FÅ MED MINSTA LILLA ÄGG GULA HEHE det fick jag

jag vipsade i tjugo min med elvisp men det blev alldrig pösit

då frågade jag mamma och hon sa att det går inte med ens pytte lite ägggula

så jag fick göra om

Jör såhär:

visp ihop tre vitor tills det bliv vitt och pöstgt du ska kuna vände bunken upponer uttan att det blir kladdit på golvet XD häll i soker

grädda i 125C 45 min

jag hade karramell färg i



Och här kommer ett recept på hästgodis som erica och jag gjorde

det blev succè 

inte bara bland hästarna utan alla två benta åt ocksåXDXDXDXD 

jio, det är bara en regel LIKA MYCKET AV VARJE UTO HÄLFTEN AV SIRAPPEN vi gjorde

1l havergryn

1l rågflingor eller en tilll med havre

½l sirapp

lägg på små kluttar en plåt 

grädda i 200C tills de blir lätt bruna på toppen



Choklad bollar så som jag gjorde dem

50g smör

1dl soker

4 teskedar cakao

4dl havregryn

3tskedar mjölk 



 God bärglass 

dl kessella 

5dl frysta bär?

mixa 


ja det var all mina bak tipps  


Av Erica & Anna - 23 mars 2011 21:04

Hej nu är jag trött på att vara sjuk, men jag tänker åka till skolan imorn, inte för att jag gillar matte och svenska men jag gillar slöj och bild och om hag inte är i skolan får jag inte åka till stallet.  Jag saknar alla hästar, Sarah, Erica Challe och alla andra kompisar. 

Nu ska jag berätta hur jag tycker att tränare ska vara:

Jo, den ska kunna  BERÖMA och berätta när man gör fel, en tränare som bara påpekar när man gör fel sårar mig i alla fall. Den ska hitta på övningar som passar både häst och ryttere. 

Berätta så man förstår är vicktigt. 

VAD TYCKER NI??


Alla som inte gillar Jacob LV jag är en av dem... 

HEhe jag vet jag skriver lite onödiga saker jag vet men jag är uttråkad nu två dar hemma      

Av Erica & Anna - 23 mars 2011 19:37

Häs är en länk till världens bästa blogg enligt mig!

Dressyrmupparna.se

viken är eran favorit?


'




Till dressyrmupparna Claudia       En typ haflinger min drömhästXD  

Av Erica & Anna - 23 mars 2011 14:49

Hej allihop. idag var jag skuk igen, trist men ganska skönt att slippa skolan HEhe.

Idag har jag: ridat, suttit vud datan, sett på teven. ja sådant man jör när man är sjuk. 

Av Erica & Anna - 22 mars 2011 21:26

JA MAN TACKAR INTE NEJ I ALLA FALL HEHE!  

 
Av Erica & Anna - 22 mars 2011 20:14

Hej alla som läser, det blev ingen Orillan idag jag:( Sarah som äger stallet tog istället man jag hittade på en hel del annat tx.l sernitlera kommer bilder städade mitt rum hehe det behövdes, bakade chokladbollar bild kommer gjorde en ny header gillar ni den? 

Med Igor och Molly bilderna är tagna av Charli med hennes nokon D70. I söndes.

Imorgon ska jag nog till skolan om jag inte hostar mer i natt. 


Om mig:

Jag heter: Anna Dahl 

Jag bor: I södra Skåne 

Jag är: 12 är gammal 

Fyller år: 24 oktober 

Favorit glass: Ben and Gerrys Kaksmets glass

Favorit mat: IKEAs köttbullar mde brunsås och potatis

Bästa kompisar: Erica Charli Nina Issa

..... ....:............

Favorit godis:Choklad plopp center och marabou. 

     


Och nu kan ni röst på en header: Denna elr den vi har nu??

     


Av Erica & Anna - 22 mars 2011 19:21

Hejj ((:

Idag har det varit så sjukt fint väder.Men en sak var mindre bra att det var skolan idag som vanligt det suger.Anna var sjuk idag men aja och Challe hade så himla mkt läxor så jag fick ta Brumma och Rosa idag blev en mysig skritt tur i solen på älskade Rappedis (:

Måste inhandlas :


    

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards