ponnyhiss

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Erica & Anna - 21 mars 2011 19:40

Hej allihopa, idag har man hopptränat med lillagubben det gick bra vi hade banhoppning i stora rid huset.


Men nu om igår jag var så trött att jag inte pallede blogga igår men jag tävlade igår mad lillagubben han var pigg jag hoppade 80cm =LC för honnon det var cler round = rosett till felfria.

Annars så har man: va i skolan skrittat Brumma och Rosa det gick bre man de är så pigga att de är lite för tittiga och hoppar till för något de har gått förbi 1000gånger bara för att de inte har nåt att göra. Gått med shettisarna.


Detta är degens VILL HA 

 

Nu ska jag beräta vad som hände innan min lektion

Jo en bättre nybörjag grupp red på stranen, Då kom en lastil med friggolit och han hade inte spänt fast den ordentligt och så körde han för fort så det vlåste av stora plattor av frigolit och vad tror ni hästarna gör?

Jo de blir jag as rädde och typ trer barn flyger av på ebben och tre hästar skenar hem inklusive ridlärarens häst utan ryttare två av de och en med hala vägen hem och han med frigolitestannade inte så nu är han polisanmäld.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards