ponnyhiss

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Erica & Anna - 11 mars 2011 20:46

Jaha idag har man...

Trillat av molly och fått spöet i ögat så man är jätte svullen och ser helsärig ut.:'(Jag får övertala mamma och pappa att man lever och kan åk till stallet igen imornXD.  

Men annars har man ju vat i skolan trist men man måste:(

Biptest på gympan då springer man fram och tillbaka snabbare och snabbare och har en skiva som är typ såhär.

-level one one, level one two och så vidare klarade till level six there inte jätte bra men inte semst i klassen i alla fall. här kommer en hiss och en diss.

  

Vad tycker ni? men jag rekomenderar tretorn<33  =tretornXD

Av Erica & Anna - 11 mars 2011 19:58

Hej alla glada !

Idag när jag och anna var ute och red så trillade hon av och drog upp spöet i ögat så hon är helt röd runt ögat dumma Molly!Både Igor och Molly är så sjkut pigga på söndag blir det ut och galoppera ngt rejält så de blir trött varje fall.Igor bockade och höll på som en galning.På onsda´g blir det nog Hööks och Horze tror jag det kommer nog bli några köp lägger ut de på bloggen om jag hinner det.

Tänkte hissa min och Annas hjälm för den är sjukt bra (:

  

Jag hisar den för att den är sjukt skön och den säkraste hjälmen som uppfunits hittils och att det är en bra hjälm om du trillar du av och slår i huvudet du följer den med i rörelsen.

Rekommenderar !

Kram Erica !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards