ponnyhiss

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Erica & Anna - 19 mars 2011 21:10

Haj bloggen, idag har man vatt på fest och varit stallvärd. Först om festea som var för pappas docktor som åxå är en av hans bästa kompisar. Jo, festen var på grand hotell i lund. Vi kom dit vid halv 5 och satte oss vid bordet jag och mina tre bröder vi ett bord och de vuxna vid ett annat bord. Först frågade dem om vi ville har barnmat asså köttbullar eller fisk till mat. och vi sa fisk alla 4 de små fick ingen förett och jag och min storebrbor fick något som såg ut som ärtor med brödsmuler men sen kom de nån äcklig soppa Det va hummersoppa uch! åt en sked. Sen skulle ju vi få köttbullad man det blev fisk. Personalen trodde att jag gick i gymnasiet så jag fick fisk UEE. Sen på tallriken ligger det björnbär åxå tror jag men det visar sig vara vegetarisk fisk rom gjord av sjögräs. Sn äntligen kommer något gått det är glass med mån chokladmoss glassen är besk och sur man god till chokladmossen . Sen drack de vuxna kaffe och jag år sokerbitar hehe!

Och nu över till stallvärd det är ganska jobbikt för barn är som barn är kan inte lysna koncentrerar för länge men det är inget att göra åt det man får ha tålamod. 

   Bigg diss

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards