ponnyhiss

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Erica & Anna - 31 mars 2011 21:24

Hej allihopa !

Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag pga min dator har laggat.Men aja rubriken säger vad jag tycker. Såklart ska det regna som mest  när man ska cykla hem ... Ganska bra för man vill ju inte hem från stallet.Jätte mycket läxor som ska göras till imorgon.Sitter och gör min tyska.

Får bjuda på en bild (:

   RAPPEDOS !

Av Erica & Anna - 31 mars 2011 20:55

hej allihop, idag har jag vatit i skolan och sen stallet. 

Men först om igår: 

Jio, jag är ingen shopping nörd när det gäller klader och smink. Men igår skulle Challe med sin mamma till antrè och jag och erica bestämde oss för att hänga med och det är jag glad för. Jag bästämde mig för att vara normal och köpa en massa saker som alla andra och jag shoppade loss 

Jag köpte: En fek jetsett klocka blå med blingbling på.

  ett par fejk converse i mörkblå men roliga sko snören tilll i blå, rosa och neongröna:) linne 2st nylon tajts 2st och jag har säkert missat något. 


Idag: 

Idag skulle dev vatt träning men i strället var det teori om TDB men jag vet redan så jag slapp va där och kumde titta på hoppträning i ställetXD 

                                                        puss ock ram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards