ponnyhiss

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Erica & Anna - 13 april 2011 19:45

      Hejsan bloggen ;D

Usch gud vad ska jag skriva ? På söndag blir det ponnyridning i 5 timmar med älsklingsponnysarna Igor och Bettan tyvärr inte Molly för att hon är ju inte så gammal.

Har inte kunnat blogga för att internet har så mycket damp.Men om ni undrar så bloggar jag bara när intenetet funkar. Molly är en liten djävuls ponny måste jag säga.Imorgon blir det nog tränna lite tricks med molly och igor och sedan blir det dressyrträning för anna.Fredag rida ut på busponnysarna och Lördag schamponera tvätta borsta smörja shettisarnas saker (:

Idag har man varit i skolan och lulat varit i stallet ridit ut på Igor och Molly de var sjukt pigga för de har vilat och sen så har de betat i Måndes och i Söndags gick de hårt så jag vet inte vad vi ska göra på Fredag. Nu ska jag göra min matteläxa och det ä sjukt tråkigt.

Här klommer en bild. Älskar er som läser ((:

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards