ponnyhiss

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Erica & Anna - 7 april 2011 20:58

Jag måste bara säga att jag älska att linda och att jag älskar lindor och därför blir det en bildbomb på lindor !

        MÅSTE SÄGA ATT JAG ÄR BERONDE AV LINDOR SÅ DET SKA KÖPAS PÅ FALSTERBO HORSESHOW ((:

 

Av Erica & Anna - 7 april 2011 20:47

Hem bloggisen idag har man vatt i stallet och tränat dressyr och horsemanchipp

med molly ni ville  se när molly bugar jag har fottat och bilder kommer längre ner

ängre ner  idau klarade hon det nåra gånger:)  


På träningen red vi öppna och silver var i toppform idag :)) pigg fin och i slutet trampade han under sig jätte fint. min vackra vita ponnyXD och vi har världens bästa tränare Caroline Sandén hon hittar svagheter och positiva saker om häst och ryttare. tyvärr inge bilder på träningen.


gissa vad jag lysnar på nu??

Jo Justin Bieber så klart låt: Pray den bästa av alla hans låtar.<333(L) 



 Ritat en nordsvensk

       Molly   så sysselsätter man två shettisar   molly bugar men dock inte helt fint måste få henne att stana kvar också men det är andra träningen.

Söötnos  


 

Av Erica & Anna - 7 april 2011 20:34

Hejsan allihopa !

Jag måste säga att rubriken tallar !

Idag har man varit i skolan det var väll rät chill för vi gjorde bara plancher (stavnig ) till vårat disco,Efter skolan var det hem sedan blev det stallet. Tog typ drygt 20 minuter att cykla till stallet för det var full storm utomhus.När man kom in i stallet så gick man ut igen för det var dags för intag och tog in busponnyn som var sjukt pigg.Blev mycket galopp i dagens ridpass.Snacka om att han var pigg han drog iväg lite så gjorde sjukt många halvhalter.Tittade när anna försökte lära Molly att buga,Molly hon tar åt sig snabbt.När vi började ta hand om de så sprang de över en och man kunde knappt rida för de fattade knappt galopp och bara drog och gav sig aldrig TYPISKT shettis.Men nu så gör de nästan som vi vill.Vill bara säga att horsemanship är ägit om du vill att din häst ska vara lydig.JAG ÄLSKAR HORSEMANSHIP!

 


Av Erica & Anna - 7 april 2011 14:31

var får man ett sånt utseende???     ???????




höhö så galen är jag inte men nära XD

   


ful sjo elr int motivet men skon!

   

Av Erica & Anna - 7 april 2011 14:09

hej bloggen snart ska man till stallet har precis kommit från skolan. i kväll dressyr träning kul eftersom jag nog ska ha silver och  det är  extra kul silver är ju bäst. men först stallvärd och rida molly Erica är frisk nu:)


Målat Molly

  


      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards