ponnyhiss

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Erica & Anna - 5 april 2011 21:22

  Stor hiss horsewearXD


diss gillar inte detta onödikt dyrt och inte så snykt heller!   

Av Erica & Anna - 5 april 2011 21:10

  kan inte ladda upp min bild!!

Av Erica & Anna - 5 april 2011 20:42

  LOVE YOU

Av Erica & Anna - 5 april 2011 20:08

Hej bloggen !

Ursäkta för att jag inte bloggade igår kom hem från stallet kl 21:00 och hann inte blogga.Igår var det även hoppträning jag hade hebbe han är bara bäst måste jag säga.På träningen kom vi på medellinjen en studs med 2 hinder sedan ett högt hinder. Hindert lög på 1 meter.Jag är stolt över mig själv som egentligen nt gillar höjder. Sedan efter hoppträning blev det rida lite på shettisarna och träna horsemanship Igor var väldigt KAXIG och sprang runt mig med öronen bakåt men sedan så blev han glad (Y) Kommer några bilder från hoppträningen, Sarah har fottat.

  

 

ANNA OCH LILLAGUBBEN

 

JAG OCH HEBBE (:


Av Erica & Anna - 5 april 2011 20:07

Hej bloggen idag fick man va i stallet själv elr hur man nu tänker hästarna var ja där så klart men älskade erica var sjuk och älskade challe hade jäster tror jag. men jag tränade horsemanchip i padocken det gick bra men först var hon så pigg att hon sprang över mig nästan så jag fick longera en stund sen gick det bra men sen i slutet var hon trött på att lyda så hon lullade runt och letade gräs  

Molly min lilla stjärna<33


som jag skrev innan äer jag lässen för dåliga uppdateringar man jag har inter kunnat logga in varför vet jag inte man den har sagt fel, fel, fel bla, bla, bla.

   

Av Erica & Anna - 5 april 2011 13:15

hej bloggen förlåt för dåliga uppdateringer, men det gick inte att logga in. men idag ska jag till stallet och träna horsemanchip med molly. hon är jätte duktig på det nu vi tränade igor också då var erica och igor med men Erica sjuk. 

Igår var det också hoppträning då hppade vi komination jag hade LillaG vi hoppade 1meter han var jätte fin.

                                  Kram Anna   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa!
Vi är två tjejer som rider och lever för hästar. Vi är i staller på dagerna när vi inte är i skolan. Vi är tolv-13 år och heter Erica och Anna Hästar som vi rider är Tre shettisar som heter Molly Igor Bettan sen rider vi på ridskola och på

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards